One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 6 september 2011

Uitdagingen



Na ieder einde komt een nieuw begin…en een probleem = een uitdaging.
Je kent deze gezegdes vast wel. Maar wat zeggen ze eigenlijk…ik ben niet tevreden…het roer moet om…En zo ja:…waar te beginnen…?
In gedachten heb ik deze weg al vaak gelopen en even zo vaak ben ik gestopt en omgekeerd…waarschijnlijk omdat de behoefte aan een nieuwe uitdaging niet sterk genoeg was of gewoon door gemakzucht. Aan excuses in elk geval geen gebrek…maar het is net als met afvallen…misschien ligt de grootste uitdaging wel in het feit dat je, om te veranderen, niet altijd overstag hoeft te gaan, en dat je door iets scherper aan de wind te varen al veel winst behaalt…veranderen in kleine stapjes…het is als dat nieuwe kussentje op de bank…A minor change but a big difference!

Geen opmerkingen: