One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

maandag 22 maart 2010

In het nieuw



Nou ja…omdat koopzondag in Assen een beetje tegenvalt ga ik maandag na werktijd even langs de Oosterhof om een voorjaarsgarderobe bij elkaar te zoeken met wensenlijstje (een spijkerjasje, zwart colbert, een (nep)leren jasje en een paar blouses) en een budget (€ 100). De ‘maandagmiddageveneenhalfuurtjetussendoorshoppingspree’ is geen succes maar een volle week later kan ik je melden dat ik me ondertussen in het nieuw heb gestoken. Toegegeven met een kleine ;-) budgetoverschrijding als gevolg, ipv € 100 heb ik € 118 uitgegeven maar dit heb ik ervoor gekocht (en lieve kids: volgende maand zijn jullie aan de beurt):

Een denimjasje bij Bristol € 23
Een zwart colbert bij H&M € 14,95
Een witte blouse bij V&D € 2,50
Een oversized blauw t-shirt bij V&D 2,50
Twee spijkerbroeken bij V&D voor samen € 9
Een (echt) zwart leren jack voor € 39,00 (oorspronkelijke prijs was € 150)
Een tie dye rok voor € 0 (kreeg ik cadeau bij het jack)
Twee paar zomerschoenen van Esprit samen € 19
Een groen vestje voor € 7,50 bij H&M

Geen opmerkingen: