One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 1 december 2009

Delfts Blauw


Ben druk druk druk....met het afhandelen van de inbraak...morgen komt een gewichtige meneer de schade met mij bespreken....Collega J. is ziek en gaat ons bovendien verlaten. Ik zal het zonnetje missen maar het is misschien wel beter zo...
J. moet haar creatieve hart volgen en doen waar ze supergoed in is! Al met al een hoop extra werk tegen het einde van het jaar...een uitzendkracht inhuren, die de werkzaamheden van J. voorlopig kan overnemen. Twee pakjesavonden, kerspakketten, kerstontbijten, kersborrel en een boom! December is geen maand om je rekening te spekken en de budgettips lijken uitgeput. Maar dankzij een ruzie tussen kind 2 en kind 3 op de valreep toch nog een ideetje: na een korte afkoelingsperiode mogen kind 2 en 3 tegelstickers met Delftsblauwe motieven, klompen, tulpen, een koe...plakken op de keukentegels, 8 stuks voor nog geen € 4,00 (bij Xenos). Het is een groot succes. Ben mijn 16 jaar oude keuken al een tijdje zat en wil graag een nieuwe, met super mega groot fornuis....maar helaas denkt mijn spaarvarken er anders over. Heb misschien na een paar keer flink rammelen net genoeg voor een pannelap ;-) maar met deze tegels ziet de keuken er fris en gezellig uit.

Geen opmerkingen: