One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 1 december 2009

Another woman

En dan komt het moment dat ex aankondigt dat er een nieuw lief is in zijn leven...ik ben in Durham als hij me belt...met de mededeling: Ze heet B., ze is 52 (Cougar ;-)) en werkt als dietiste, ik wil niet dat je het van de kinderen hoort, en verbreekt dan de verbinding, mij verbluft achterlatend op een afschuwelijke studentenkamer. De eerste keer dat ik B. zie, is op een foto in een spreekkamer in een medisch centrum....het is haar spreekkamer blijkt....kids en ik wachten op inentingen voor onze reis naar Zuid-afrika...en ik schrik van de foto's: ex die me (met zijn armen om B. geslagen) lachend aankijkt vanaf de foto op het prikbord...Dat is ze dus....o mi god, wat als zij zo meteen binnen komt vallen...
Hee da's papa roept kind 3....ik praat er snel over heen en hoop dat de hoogzwangere dame die ons prikt niets heeft gehoord. B.'s kamer hangt vol met foto's van haar, met ex, zonder ex, met haar kinderen en de hond, een uit de kluiten gewassen monster met de kop van een boxer en het lijf van een Duitse Herder. Dat moet Seppe zijn.
Afgelopen zaterdag zie ik haar in levende lijve, met een beleefd knikje maakt ze zich snel uit de voeten om samen met ex in de verste uithoek van de gymzaal plaats te nemen. We zijn daar voor het judo examen van de jongste. B. heeft gouden UGG's aan haar voeten, met een bontrandje....en ik begin te lachen. J. die naast me zit snapt er niks van...maar maakt op mijn verzoek een kiekje! Als dat geen liefde is.

Geen opmerkingen: