One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

woensdag 25 november 2009

Onrust


Sinds medewerkers van de firma Binnen zonder kloppen ons een bezoekje hebben gebracht is er onrust....na middernacht kan ik de slaap niet meer vatten en luister ik met gespitste oren naar ieder geluid...het kraken van de ramen, het tikken van de luxaflex tegen het badkamerraam en ik schrik van het licht dat aangaat in de woonkamer...(verkeerd ingestelde tijdklok). Tot maandag 16 november slaap ik als een roosje, ga om half negen met de kids op stok....verheug me iedere avond opnieuw op een uurtje buizen vanuit mijn warme bed maar val al na de eerste minuten in slaap. De nachten duren lang als je wakker ligt... Daarom wil ik rolluiken voor ieder raam op de begane grond, tralies, camera's een alarm en het liefst ook nog een hond... Ik wil geen Fort Nix maar Fort Knox....

Geen opmerkingen: