One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zaterdag 17 oktober 2009

Feelgood



Wat geeft mij een goed gevoel?

- mijn kinderen

- met nep Emu's aan m'n voeten door saaie kantoorgangen huppelen en eindigen met een piroutte in de kamer van collega J;


- net genoeg geld voor een Latte Duo;


- in de fabriekswinkel van Sola een 46-delig bestek kopen voor € 11,50;


- door het keukenraam kijken naar de wolken die nooit hetzelfde zijn;


- draadjesvlees maken (en eten);


- iedere dag even kijken bij JCrew of ASOS, in gedachten een wensenlijstje maken en dan gewoon weer wegklikken.


Maar ik voel me ook goed al ik geef aan anderen.....vandaag boeken gekocht voor de kids in Lesotho, volgende week gaan we ze versturen. Misschien is (kunnen) geven wel the ultimate feelgood thing!

Geen opmerkingen: