One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

maandag 12 oktober 2009

Onsportief

Wat doe je als je kind zojuist is weggelopen van een tafeltennistoernooi, weigert verder te spelen, zich aankleedt en naar buiten rent… de vader van de tegenstander je bijna te lijf gaat wegens ‘onsportief’ gedrag en de wedstrijdleiding je meewarig aankijkt.

Dan ren jij je kind achterna, gaat met hem in de auto zitten, jij voor, hij achterin, en huilt net zo hard als de regen die tegen de autoruiten tikt.

Het is een terugkerende kwestie: kind 2 kan niet omgaan met frustraties en is snel boos….Tot nog toe lukte het me om hem uit kleedkamer of toilet te praten en de wedstrijd uit te laten spelen maar nu...
Zwijgend rijden we naar huis....en ik besef dat ik het probleem moet aanpakken. Thuis Google ik op zoek naar een geschikte training….en dat kan… dicht bij huis…een Rots- en Water training na school…..misschien komt het dan goed...ooit.

Geen opmerkingen: