One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 6 oktober 2009

T., L. and C.

Sommige zinnen zijn zo prachtig, de woorden zo mooi dat ik wou dat ik ze zelf had bedacht, geschreven....zoals de tekst van 'Make you feel my love', in een paar coupletten de liefde voor 'the wind beneath my wings' weergeven...voor hen en voor hen alleen ga ik naar het einde van de wereld en terug als het moet.
Your children, you literally want to die for them, zei een Engelse vriendin ooit...en zo is 't.
Dus lieve T., L., en C., this one's for you

Er was een dag
dat ik niet wist
niet wist of ik wou
ik wou wel
maar toen 't was wist ik niet meer
of ik nog wou
't was alleen geen keuze meer
't was zo
en nu
en vast ook toen
ik niet meer wist of ik wou
lag al vast...voor later
dat ik zo ontzettend
zo ontzettend veel
van jullie hou...

Geen opmerkingen: