One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 29 september 2009

Desigual


Regelmatig loop ik op de ‘verkeerde’ momenten tegen hele leuke dingen aan….zoals afgelopen zondag in de V&D. Daar hangt HET feelgood jurkje van het Spaanse merk Desigual (www.desigual.com) en een seconde denk ik ‘YES’, but no….want ‘helaas pindakaas’ heb ik de door mezelf opgelegde bestedingslimiet op mijn credit card eerder die middag al bereikt bij de aanschaf van 3 paar tennisschoenen (tip: check out Bristol voor redelijk geprijsde (merk) sportschoenen) en t-shirts ‘for the boys’. Maar ik ga zeker terug naar V&D, dat met al die hippe merken (Warehouse, Desigual en Pepe Jeans) duidelijk het suffe imago van zich heeft afgeschud. Chapeau!

Geen opmerkingen: