One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

donderdag 24 september 2009

Lily was here!


Gisteravond gegeten bij vriendin H. die weer even terug is in NL.

Een dure maaltijd, zo blijkt, want op weg naar AH wordt H. betrapt door oom agent, ze fietst op het trottoir (oh dear). Boete: € 35,00. Ik ben het vergeten te vragen maar had graag willen weten of ze contant moest betalen. Zie in gedachten de agent voor me die met pokerface vraagt hoe wilt u betalen, contant, credit card, chip of pin en uit z’n uniformjas een mobiel betaalapparaat tevoorschijn tovert.

Anyway lieve H. het eten was ‘vurrukkuluk’, de zelf geïmporteerde rosé uit Zuid-Afrika toppie en het toetje….een tien met een gniffel: Lily’s cupcakes…mierzoete cakejes met namen als vanilla shock, lemon twist en very Berry dark die het glazuur op je tanden laat barsten. Lily’s cupcakes zijn te koop in Arnhem, Rotterdam en Den Haag. Op www.lilyscupcakes.nl kun je lezen waar. I am hooked!

PS: lieve H. als je dit leest, mijn fotoboek ligt nog bij jou....

Geen opmerkingen: