One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

woensdag 16 september 2009

Overstock

Cashmere again!

Als je, net als ik een fan bent van cashmere en niet in de upper income bracket vertoeft zelfs dan kun je geweldige ‘cashmere koopjes’ scoren.

Omdat ik mijn vorig jaar in Milaan aangeschafte Missoni poncho in een taxi in Barcelona laat liggen zoek ik naarstig naar een nieuw exemplaar, het liefst van cashmere.

Op www.perfectlybasics.com worden cashmere poncho’s van Repeat aangeboden voor € 259,00. ‘Helaas’ is deze poncho in alle beschikbare kleuren reeds uitverkocht en bovendien aan de dure kant, een goedkoper alternatief vind je op www.overstock.com.

Het Amerikaanse bedrijf Overstock koopt overtollige voorraden van producenten uit de hele wereld en biedt deze op hun website aan met een behoorlijke korting. Ik koop er een handgemaakte camelkleurige poncho van 100% pashmina uit Nepal voor € 110,00 euro (inclusief verzendkosten en belastingen). Vijf dagen later valt de poncho in de brievenbus en sluit ik mij geheel aan bij de lovende reviews op de site!

Geen opmerkingen: