One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zondag 27 september 2009

Gratitude Journal

Ooit keek ik 's middags graag televisie, naar Oprah Winfrey. De shows waarin ze vertelt over een gelukkig en inspirerend leven zijn favoriet. Eén van Op'rah's beste tips is het Gratitude Journal: schrijf iedere avond vijf dingen op in een boekje waarvan je een goed gevoel krijgt...
Gratitude Journal...an attitude changer...that's for sure!
Ik doe het (bijna) elke dag...nadenken over de goede dingen van de dag....en het maakt tevreden, gelukkig. Misschien goed om het eens op te schrijven. Met Sinterklaas in aantocht, de kruidnoten liggen alweer in de schappen van de supermarkt, heb ik alvast een idee voor de verlanglijst: een notitieboekje van Moleskine...Niemand minder dan Ernest Hemingway gebruikte de beroemde rode of zwarte boekjes. Als dat geen inspiratie oplevert.......

Geen opmerkingen: