One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 12 februari 2008

Belevenissen

Het is al vier dagen mooi weer in Nederland...en als de eerste zonnestralen van het jaar branden in m'n gezicht wordt ik net als veel landgenoten een beetje gek...het gevoel van zomer neemt bezit van mij.....Op zulke dagen wil ik buiten zijn.... breng ik de kids op de fiets naar school...
naar judo...naar vriendjes....naar het Kralingse Bos, een ijsje halen bij de Eekhoorn.
Ik fiets en ben gelukkig! In februari zijn de meeste goede voornemens alweer vergeten maar ik neem me voor om de rest van het jaar leuke dingen te doen..
'Omhels de Experience Economy' wordt mijn nieuwe motto! Ik laat de lange klusjeslijst voor wat het is...ik ga op stap...trek er op uit....met kinderen...geliefde...vriendinnen...of alleen.
Ik nodig meteen maar wat vrienden uit om te komen borrelen en eten op zaterdagmiddag....Op zondag gaan kids en ik naar de Hoge Veluwe....waar we een witte fiets pakken bij ingang Otterloo...Lekker 'crossen' door het bos naar het Onder de Grond museum of het Kroller Muller. Op de terugweg eten we Chinees. Over een week gaan we skieen in Zwitserland...en Koninginnedag vieren we dit jaar op Ameland (http://www.weekendjeweg.nl/ voor betaalbare nachtjes, weekendjes of weekjes weg)...daarna vlieg ik voor een paar dagen naar New York (maar dat is werk)....regel ik een romantisch intermezzo in Toscane met J. in juni.....en gaan we in de zomervakantie kamperen in Kroatie......
Mijn enthousiasme kent geen grenzen helaas.... mijn (nadelig) banksaldo wel..... al zou ik willen.....de rest van het jaar ben ik, althans financieel, uitgeklust.....Ik zet wel een stoel tegen de vaatwasser als ie draait en neem een goed boek.....ik laat de balkondeur in de slaapkamer open staan.... en zit nog wel wat langer in de kapotte stoel.
In een tijdschrift lees ik over vakanties in Parijs... met kinderen....! De Eiffeltoren beklimmen, wassen beelden kijken in Musee Grevin, genieten in de zweefmolen in Parc Floral, griezelen in Les catacombes of toveren in het musee de la curiositee de la magie....Gaan we na afloop kipnuggets met suikerspinnen eten in Restaurant Justine.
Wanneer is de herfstvakantie ook alweer....?

Geen opmerkingen: