One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

maandag 18 februari 2008

Nooit meer ik van vroeger!

Omdat ik op kantoor van de ene naar de andere afdeling verhuis krijg ik van ex collega's dertig euro aan Nationale Tijdschrift bonnen tijdens een etentje in de Chinees! Nog dezelfde avond bestel ik via internet drie proefabonnementen....
Tegelijkertijd valt het tijdschrift Jan in de brievenbus...van die eh...zwarte leren tas! Meestal sla ik de 'Editorial' over maar nu valt mijn oog op die ene zin 'voor geen goud zou ik nog 25 willen zijn met puppyvet in die eeuwige Corelbroek'. Daar ben ik het hardgrondig mee eens....
Soms worden mensen mooier naarmate ze ouder worden. Toegegeven, dat is eerder uitzondering dan regel en dat heeft volgens mij niks met plastische chirurgie te maken maar wel met een tevreden uitstraling...hoeveel mondhoeken gaan er met de loop der jaren niet hangen van zurigheid?

Een collega die ik al een tijd niet had gezien riep vanochtend door de gang
'he ze is het toch'
Waarop ik vroeg 'hoezo'?
'Nou eh...ik dacht daar komt een meisje aan'
Ik voelde de benen onder mijn lijf minstens 25 centimeter groeien...... naar spectaculaire hoogte.
..een meisje....
Het gekke is dat ik me nu veel meer een meisje voelde dan op mijn 25e....ik was toen ook dik, onzeker en nijdig op alles en iedereen. En ik droeg Corel Broeken met zo'n gekke rits in de zij. Complimenten, ik geef het onmiddellijk toe, zijn leuk maar ook zonder een veertje hier en daar zit ik prima in mijn vel... Nu ik de 40 gepasseerd ben maakt het me eigenlijk steeds minder uit hoe anderen over me denken...ik ben eindelijk geworden wie ik ben....mijn beste vriendin! En dat is wel zo makkelijk want daardoor verkeer ik 24/7 in goed gezelschap.
'Happy met jezelf' .....daar kan toch geen Louis Vuitton tas tegenop?!

Geen opmerkingen: