One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zondag 10 februari 2008

Mijn regen-voorjaars-najaars-voor dikke kleding jas


Twee jaar lang zoek ik een jas die ik aan kan als het regent...als het niet meer zo heel koud is maar nog te fris voor alleen een trui of t-shirt....een jas waaronder ik mijn dikke rode vest kan dragen...een jas voor alle dagen als het niet winter is...
Ik kijk bij alle winkels van goedkoop tot duur...blader in de postordercatalogus....kijk mijn ogen uit op internet...ik vind heel veel jassen...maar ze zijn te duur...vormeloos...verkeerde maat...verkeerde kleur of stof.
Maar zoekt verder en gij zult vinden....afgelopen zaterdag vind ik de jas! Bij Galeries Lafayette in Lillle valt mijn oog op een trenchcoat...van een licht glanzende dunne stof in een een kleur blauw om verliefd op te worden...de jas van GL huismerk kost ... 30 euro! Laat de Lente maar snel komen.......

Geen opmerkingen: