One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zondag 17 februari 2008

Zoek Zoekt Zoeken

Hoogtepunt van mijn zondag is kijken naar het tv programma 'Boer zoekt vrouw'... En volgens de kijkcijfers ben ik niet de enige. Toch ben ik sinds vorige week een iets minder grote fan....En dat komt allemaal door Botte Boer Henk en Onhandige Boer Jan....
Boer Jan wist zich op de boerderij omringd door drie totaal verschillende vrouwen....dan is het vinden van de ware toch een peuleschil?....Hij stuurt 'gerefo babe' Anita als eerste weg....maar voor het tot een tweede en laatste keuzemoment komt nemen boerinnen in spe Siepie en Annet zelf de benen...
Botte Boer Henk had het volgens de media (en zijn vrouwen) allemaal aan zichzelf te danken...dat zal vast wel...en ik vond Maartje en Marlou eigenlijk ook niet bij hem passen maar Clarijn...dat langbenige meisje van het conservatorium.....dat was een match made in heaven....En in mijn droomscenario belt Boer Henk met Clarijn zodra de vuurrode auto'tjes van de andere twee dames van het boer'n erf verdwenen zijn en gaat er als een speer met haar van door...weekendje raften in Salzburg....Ver weg van de bedstee....Maar niks van dat alles....Zelfs van de stalkende Anita niks meer gehoord.....Zeepbellen dat zijn het!

Of Boerin Agnes, boer Frans of Boer Gerard inmiddels de ware liefde heeft gevonden zal me worst wezen... Ik wil vijf keer boerderij geluk....
Lieve Jan en Henk, dat liefdesgeluk niet maakbaar is dat weten wij (die 4,2 miljoen kijkers) natuurlijk ook wel....maar volgend jaar eisen alle bzv fans dat er in de 'contracten van de farmers en hun wannabe wifes een aparte clausule wordt opgenomen....iedereen blijft op de boerderie tot het laatste keuzemoment....tot dan....nobody goes nowhere!
De uitverkorene gaat een weekendje weg met haar boer ook al slaat de vonk niet over....Dan doet ze maar eventjes alsof!

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Carien,

Zojuist heb ik weer eens even jouw verhalen gelezen op je weblog. Je hebt een leuke schrijfstijl, het leest gemakkelijk.
Zijn er meer mensen die een reactie achterlaten of ben ik de enige?
Heb je een vast tijdstip op de dag voor het schrijven van je dagelijkse stukje? Even lekker een moment voor jezelf, om de wereld mee te geven wat je zoal bezig houdt. Leuk hoor.
Ik zal proberen elke dag even in te loggen!
Dag, groetjes!