One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

vrijdag 22 februari 2008

'Succes kills creativity'

..... zegt mijn baas tijdens ons werkoverleg. En hij heeft gelijk want kort ervoor krijg ik te horen dat het project waar ik al anderhalf jaar met hart en ziel aan werk waarschijnlijk niet doorgaat of in ieder geval niet op de manier waarop ik het me had voorgesteld. Een avond ben ik ongelukkig maar dan komt de strijdlust in mij naar boven: 'Tough times go away tough people don't'! En als ik van collega G. een e-mail krijg met de mededeling dat het 'thema' helemaal komt te vervallen omdat er in 2011 een grote happening in datzelfde kader plaats vindt ben ik in mijn nopjes...de aanvankelijk negatieve beslissing verandert daardoor in iets positiefs: ik krijg extra tijd om een alternatief plan te bedenken! Maar eerst naar de sneeuw....to paint the sky red! Keep you guys posted!

Geen opmerkingen: