One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zondag 8 november 2009

Eigen stijl


Met ongeVeertig ontwikkel ik steeds meer mijn eigen stijl, van kleding, de inrichting van mijn huis tot het denken over dingen. Inspiratie ( 'a never ending source) hiervoor vind ik overal, het straatbeeld, op kantoor, in de sportkantine of gewoon bij vrienden thuis. Mensen inspireren me met hun kleding, hun manier van lopen maar vooral met hoe ze in het leven staan. Regelmatig surf ik naar de site van The Sartorialist (thesartorialist.blogspot.com), volgens Time Magazine een van de 100 design influencers. The Sartorialist is beroemd bij fashionista's, zit front row bij modeshows en heeft invloed. Op zijn blog staan tientallen foto's van de meest uiteenlopende mensen in de straten van Milaan tot New York.

Geen opmerkingen: