One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zondag 1 november 2009

I love Zeeman

Sommige van mijn vriendinnen willen er niet gezien worden maar ik hou van Zeeman, de super met de geel/blauwe tasjes. En helemaal sinds vorige week want toen scoorde ik er twee paar echte suede handschoenen voor € 4,99 per stuk. Het ene paar geef ik met een zelfgebreide sjaal en een paar oorbellen cadeau aan collega J. die net als ik dol is op Zeeman. Nu heeft J. het figuur van een fotomodel, in een jutezak ziet ze er nog tip top uit. J. werd onlangs gescout door een bekend modellenbureau maar, poseren als een veredelde kleerhanger, zo zei ze, dat leek haar helemaal niks. Aangezien ze dit blog ook leest weet ze alvast wat ze cadeau krijgt ;-)

Geen opmerkingen: