One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

vrijdag 6 november 2009

vrolijke ruitjes


Mijn gedachten maken zoveel overuren de laatste tijd dat ik helemaal vergeet om me heen te kijken. Als ik wel kijk zie ik op straat mensen lopen die er leuk uitzien of hip gekleed zijn zoals afgelopen woensdag tijdens een bijeenkomst bij een van de klasse ouders om de activiteiten van het komende schooljaar te bespreken en voor te bereiden. Klasse ouder E. is charmant gekleed in een skinny jeans, vrolijk roodgeruite blouse en een lichtbruine heupriem met grote gesp. Dit beeld staat al een paar dagen op mijn netvlies, ik wil ook zo’n combinatie! Ik voeg de daad bij het woord en ga op de eerste dag van het weekend lekker shoppen, op zoek naar de blouse en riem.

Geen opmerkingen: