One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

woensdag 16 januari 2008

BQ’s savingtips of the day


- komend weekend (19 en 20 januari) nog niks te doen? Ga dan met de kids naar De Wetenschapsbeurs voor scholieren in het WTC te Rotterdam. Volgens de flyer kun je er kijken naar worstelende robots, een reis maken door het menselijk lichaam of een auto die rijdt op waterstof bewonderen. Entree is gratis.

- Folder van het Kruidvat al ontvangen? Dit zullen merk (en vaak niet zo budgetbewuste) kiddo’s zeker op prijs stellen: Nike rugzakken voor 12,50 ipv 24,99 altijd handig voor sport of school! En als je er dan toch bent scoor dan meteen een paar Simpson’s sokken voor een euro’tje.

- Heb net enquête ingevuld voor Videoland, we komen er niet zo vaak want in vergelijking met mega videotheek Hollywood is hun assortiment toch wat minder uitgebreid maar….als dank voor het invullen van de enquête kun je een waardebon uitprinten die recht geeft op het gratis huren van een weekfilm (als je lid bent van Videoland)…we hebben gisteren Home Alone 2 gehuurd. Oude film maar hartstikke leuk

- Als ik tegenwoordig boodschappen doe maak ik meestal van tevoren een lijstje en schrijf achter ieder artikel een bedrag wat ik er aan uit wil geven. Ik zoek in de winkel naar de goedkoopste variant en probeer steeds net iets goedkoper uit te zijn dan op het boodschappenlijstje.

Geen opmerkingen: