One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

dinsdag 29 januari 2008

De Zee en het water


....Ik wil het water niet laten winnen...al is het sterker...veel sterker dan ik.
...de golven zijn te hoog om over heen te zwemmen.
's Nachts lig ik wakker maar ook overdag denk ik aan wat had kunnen gebeuren...
Mijn lichaam schokt bij die gedachte...
Mensen vragen of er iets aan de hand is...maar ik praat er niet meer over. Het is genoeg!
Ik ben al te lang boos...boos op de zee...omdat ze mij haar ware gezicht liet zien door als een monster dat wat ik lief heb in een ogenblik...bijna...te verzwelgen...bijna....Nu kan ik nooit meer onbekommerd langs de vloedlijn lopen....Maar het wordt tijd om vrede met het water te sluiten....

1 opmerking:

Jos Bekkers zei

Erg mooi, sluit ook echt vrede met de zee, dat is je stap naar verder....

J.