One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zaterdag 19 januari 2008

A few more HABby tips

Wil je mooie glanzende wenkbrauwen maar heb je geen zin...geld...of tijd...voor de beauty parlour... koop dan bij de supermarkt een potje vaseline (van het huismerk) en wrijf je wenkbrauwen ermee in!

Ga je nog op skivakantie in februari of maart....kijk dan nog even in de sportwinkels...en pik het laatste restje uitverkoop mee...zo scoor ik vanochtend bij Aktiesport mijn droom ski jack in wit en turqoise van Maui ipv 69 euro betaalde ik 19,97 euro. Vergeet niet een spuitbus te kopen om je ski outfit waterdicht te maken!

Afgelopen week word ik 't eerst in mijn leven benaderd door een headhunter...heb ik volgende week een afspraak mee...dus tijd voor een 'dress for success outfit'.... zonder de bijpassende hoofdprijs. Ik ga even naar de Vanilia Outfit aan de Oude Binnenweg.... veel colberts met bijpassende korte rokjes of korte broeken (bermuda's?). De broeken kosten nog geen 14 euro, colberts kosten niet veel meer....helaas ben ik niet geslaagd omdat ik wel mooie colbertjes zie maar zonder bijpassende pantalons. Toch is deze outlet een adresje om te onthouden.

Geen opmerkingen: