One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zaterdag 19 januari 2008

De Bieb

De voetbalwedstrijden van kids zijn afgelast wegens de aanhoudende regen…
En nu we toch niet naar Spike City hoeven…..blijft er genoeg tijd over voor andere dingen zoals……boeken lenen in de bieb. Ik ben blij maar ook verbaasd na dit voorstel want kind 1, 2 en 3 zijn niet bepaald boekenwurmen. Dus…op naar de bibliotheek en de avonturen van Geronimo Stilton voordat ze zich bedenken en toch liever met de Gameboy, Xbox of WII aan de slag gaan!

Bieb 1 is dicht…op naar nr. 2… in de stad… Slechts een kwartiertje rondrijden voordat we een parkeerplaats vinden, niet slecht voor de zaterdagochtend!
We vinden drie boeken van Geronimo stilton…. ‘Voor ieder een’, zeg ik. Maar dat is niet genoeg voor mijn veeleisend kroost…dus op naar bieb 3 (of eigenlijk bieb 1) misschien is deze inmiddels open.

‘De bibliobus…daar mam’, gilt kind 1 en ik voel me Ruud Gullit in de Gouden Gids reclame ….
Scheur de parkeerplaats voor serviceflat De klapwiek op en ren naar de bus.
Geronimo Stilton….hijg ik….als ik eenmaal binnen sta....tegen de bibliotheekmedewerkster. Ze wijst me op een rek achterin de bus… Ik pak ze.... allemaal….snel…. voordat die aardige opa me voor is!

Geen opmerkingen: