One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

maandag 21 januari 2008

Ven-ti-la-tie

Zaterdag en zondag spuit ik …4 skibroeken, 4 ski jacks,8 paar handschoenen en (per ongeluk) een ski pulli waterdicht….ik gebruik hiervoor 2 spuitbussen. Plaats van handeling….keuken….ventilatie:geen! Zaterdag na het leegspuiten van bus 1 niks aan de hand maar zondag na bus 2 krijg ik last van een nare kriebelhoest…ben ik nu in de gevarenzone beland. Ik bel meteen geliefde J…hij is namelijk deskundig op het gebied van hart en longen. J. blijkt te zijn gestrand op vliegveld Malpensa…wegens snel optrekkende mist kan z’n vliegtuig niet vertrekken…. Ik vertel hem wat er is gebeurd….
’Ik krijg nu toch geen kanker’, vraag ik?
‘Welnee hypochonder’ zegt J., je slijmvliezen zijn gewoon geïrriteerd. ‘Is morgen weer over’.

Niet dus!
Ik doe het nooit meer…stel mijn kostbaar ‘adem systeem’nooit meer bloot aan welke gifstoffen dan ook….en als….dan ga ik naar buiten…ook al regent het pijpestelen. Overigens…spuitbus is deze week bij Aktiesport in de aanbieding….5,95 ipv 7.95!
Dat dan weer wel!

Geen opmerkingen: