One HABby Family

You want to be HABby too? Deel je budgettips en stuur een mail naar carien_28@hotmail.com. Ik voeg ze toe aan mijn blog.

zondag 13 januari 2008

To the max!

Yes, het is gelukt. Paar air max van Nike gescored voor oudste kind met meer dan 50% korting bij Footlocker in de Lijnbaan. Ipv 109 euro kosten ze nu 49,99 euro! Kan n iet wachten om ze te laten zien. Vier t-shirts voor jongste kind bij H&M en toen naar huis. Kon de verleiding weerstaan om nog extra spullen aan te schaffen. Ja ja wordt behoorlijk kostenbewust. Wat begon als bittere noodzaak na mijn echtscheiding begin ik echt leuk te vinden... lekker leven voor een prikkie. Ik ben het weblog pas begonnen en ik hoop in de (nabije) toekomst het log aan te passen, leuker te maken en vooral iedereen die in hetzelfde schuitje zit als ik te inspireren!
Ik wil een avatar plaatsen bovenaan deze pagina en wat links bouwen... kortom er is nog een hoop werk aan de winkel. En daarna .... promotie....

2 opmerkingen:

Jos Bekkers zei

Hello budget Queen,

Leuk te lezen wat je vandaag weer hebt kunnen vinden! Succes met je zoektocht naar koopjes en heel veel succes met je blog, ik hoop er vaak in te lezen

Groeten Jos

The Budget Queen zei

Hey budgetqueen! Leuke site. Veel groetjes van Tim